Стартъп от Силициевата долина - нова заплаха за тютюневите гиганти

Производителят на електронни цигари Juul твърди, че планира нова технология, която ще помогне на потребителите да се откажат от тютюневите цигари.
 
Съоснователят на Juul и главен продуктов директор Джеймс Монсей сподели някои интересни факти за новата електронна цигара, която направи своята премиера във Великобритания преди няколко седмици. Цената на новата е-цигара на Juul е 30 паунда.
 
Јuul Lаbѕ Іnс. е стартъп от Силициевата долина, откъдето идват повечето нови технологии в нашия живот.
 
Интересното на новата смарт-цигара е, че тя ще може да се свързва с телефона на потребителите, където те ще могат да персонализират продукта по начина, по който искат да го използват.
 
Джеймс Монсей обясни, че новата версия електронна цигара ще има функция "удостоверяване на потребителя", което ще попречи да бъде използвана от други хора.
 
"Ако потребителят иска да се откаже от нашия продукт, той може да го направи съвсем лесно. Ще дадем набор от инструменти, за да се случи отказването по възможно най-гладкия начин", каза той.
 
Например, потребител на Juul може да посочи, че целта му е да намали използването на е-цигарата с 20% в продължение на две седмици. Софтуерът ще помогне това да се стане точно по начина и в съответствие с параметрите, които потребителят е задал.
 
Новото устройство ще позволи на потребителите да включат нов набор от функции за предотвратяване на пушенето сред младежта. Как ще стане това?
 
"Никой друг, освен вас няма да може да пуши вашия Juul. Например, ако аз оставя моята електронна цигара Juul на този стол и си тръгна, тя няма да бъде от полза на някой 12-годишен, например, ако си представим, че цигарата е открита от дете на такава възраст", добави Джеймс Монсей.

JUUL Labs е основана на 1 юни 2015-та година от Джеймс Монсейс и Адам Боуен, които са бивши пушачи. Първоначално те са създали компания, наречена Ploom, докато са били студенти по дизайн на продукти в Станфордския университет. По-късно двамата създадоха машина за изпаряване на марихуана и тютюн, а малко след това основават и JUUL.
 
Само за три години Јuul успя за завземе повече от 70 процента от пазара на електронни цигари в CAЩ, по данни на Nielsen (Nielsen е глобална компания за информация, данни и измерване със седалище в Ню Йорк, САЩ).